dimarts, de setembre 14, 2004

Per un 1,50€, he aconseguit el meu comte GMAIL (=1GB)

Tot i que encra no sé la funcionalitat que li treuré, ja tinc el meu compte de correu gratuit de Google. Aquest correu de Google, el Gmail, es troba de moment en fase beta. Però no obstant, tenia ganes de provar-lo. La veritat és que ja tinc varies adreces de correu, però un correu amb 1GB de capacitat això és una bestiesa. A més també tenia ganes d'aconseguir una adreça de correu sencilla.



I com l'he aconseguit?? Doncs amb l'Ebay. Havia vist molta gent que anav regalant invitacions de comptes de Gmail. Són gent que ja en tenen una i que de quan en quan, reben invitacions de més adreces Gmail. Alguns però el que han fet es posar-la a subasta i vendre-les per l'Ebay. jo, mireu per on, n'he aconseguit una per 1,50€, menys del que val una Estrella


Esatava unamica cansat de Hotmail pq té una capacitat de només 2MB. La diferència és brutal.Ara a veure que tal funciona en uqan a velocitat pq en general, els webmail són bastant lents. Aniré provant i ja us contaré


Per cert, que m'oblidava. La meua adreça és "ferranvb" davant de l'"arroba" "gmail" punt "com"

 
Lleugerblog © 2008