dilluns, d’agost 28, 2006

Cap de setmana de windsurf

Este cap de setmana l'he dedicat totalment a fer windsurf. Des de que tinc la nova planxa Tiga FreeX 281, amb el màstil de fibra de carboni de 4.90m i 1.8Kg de pes i amb les coses que em vaig comprar a Leucate (drisa i cordes d'arnés), tinc un equipet que és l'ideal per navegar a la zona.

Dissabte vaig poder planejar sense problemes tot i que al final, quan el vent va afluixar em va costar tornar a la platja. I diumenge, pel matí vaig fer el paperina per passar el temps, amb molt poc vent (hi havia moments que ni em movia). I per la tarde la cosa va canviar. Vaig poder planejar també però lluny de la platja. On millor es navegava era més a prop que la "Costa" que de la Ràpita. Allí, la mar estava més plana i el vent apretava més. Vaig xalar com un camello. Estic realment molt content de la compra que he fet!! Be ara només falta canviar cordes perque les tinc le dos que fan pena (una ja va petar en montar la vela el dissabte.

Aquí us mostro la zona per on navego jo. M'agradaria poder indicar la velocitat del vent però no tinc cap anemòmetre. És un dels gadgets que m'agradaria comprar. De moment aquí teniu el mapa:


Nota: La "Costa" és com li diem al poble a la zona entre la Punta de la Banya i la Punta del Galatxo, és a dir, a l'altra banda de la bahía.

 
Lleugerblog © 2008