dimarts, de gener 09, 2007

Testejant la Zippy per Barcelona

Ahir la nit vaig estar provant la bici per Barcelona. Per això vaig fer el trajecte del nou pis, a l'Hospital de Sant Pau, fins a l'antic, al Camp Nou. El trajecte va ser pel carril bici de Provença, fins la Digonal i llavors la Diagonal fins al Corte Inglés de Diagonal on vaig baixar per la Av. Carles III. Un cop vaig agafar 4 coses que me feien falta. Tornada cap a Sant Pau.

Un cop tot ajustat en quan a altura del sillín i del manillar, vaig poder comprovar que la mobilitat é major que en una bici normal. Sobretot per salvar obstacles com mals aparcament que es situen sobre el carril bici. El canvi de 6 velocitats prou bo tot i que per mi faria falta un pinyó més petit per aprofitar millor les baixades. Els frens, espectaculars. Frena que dona goig. De moment estic molt content.

I quan vaig arribar al pis, plegadeta a un racó!!

 
Lleugerblog © 2008