dilluns, de maig 07, 2007

La Via Verda ampliada

El passat dissabte 28 d'abril vaig decidir treure la pols a la BTT. No se quan de temps feia que la usava. La qüestió és que vaig decidir fer la Via Verda des de Tortosa hasta Lledó. La qüestió és que vaig carregar la bici al cotxe i cap a Tortosa.

Com que no sabia on estava lo començament des de Tortosa vaig intentar buscar-lo per allí a prop del Sabeco però sense sort. Després de comprar unes barretes energètiques vaig pensar que el millor era continuar cap a munt en lo cotxe fins a Aldover. Allí vaig deixar lo cotxe i vaig preparar la bici. I cap amunt!.

Vaig passar per Xerta, Benifallet, Pinell de Brai, Prat de Compte, Bot, Horta de Sant Joan i finalment Lledò. Un detall. Si heu de fer la Via Verda feu les estacions en este ordre perquè fa pujada i com que després s'ha de tornar, s'agraeix que aquesta sigue de baixada.

Doncs be, en arribar a Lledó vaig veure que la Via Verda continua en direcció a Alcanyís. És el que s'anomena la Vall de Zafan. Llàstima que ja portava molt de temps i molts quilometres però s'ha quedat com una cosa pendent a descobrir.

 
Lleugerblog © 2008