diumenge, de novembre 19, 2006

18ª Marxa del Port

Fa unes hores que acabo d'arribar de fer la Marxa del Port en la seva edició XVIII. Estic una mica cansat, sentadet el sofaret del pis d'Amposta però molt satisfet. He de felicitar a la UEC de Tortosa per la seva perfecta organització així com per la selecció del recorregut. Estic encantat per lo que he disfrutat fent la Marxa.

L'inici començava a la Cova Avellanes i passava per Clots del Pastor, Barranc de Capatx, Font del Teix, Clot de Massana,Coll de Nàvic, Millers i acabant un altre cop a l'Àrea d'esbarjo de la Cova Avellanes. En total uns 20Km per fer-los en un màxim de 6hores. Jo he tardat unes 4h. i 25min. Per qui no volia fer tot el recorregut també podia acursar camí. S'ha de pensar que tot i que hi ha premis per als primers classificats, és una marxa merament popular.

Un cop arribats a Cova Avellaners, mos esperava un dinaret a base de caldo i salsitxes i butifarres en fesols. Per cert les butifarres estaven de muerte. A més teníem vi de la terra així com Coca-Cola o Fanta i per postres, mandarines i un pastisset en mistel·la. Després d'això m'he quedat com a nou.

Me sap mal haver-me deixat la càmara de fotos perquè les vistes han sigut impressionants i a més, feia un dia molt clar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ferran tu vas per la caminada o pel jalo, ja et val!

Ferran ha dit...

home, el jalo estava però jo anava a caminar. Com portava pressa no pensava ni en quedar-me al dinar però com ens vam haver d'esperar vaig aprofitar. I ben aprofitat!!

 
Lleugerblog © 2008