divendres, de novembre 10, 2006

La sort és de qui la busca.

Gran frase i que vaig poder comprovar ahir. Us explico.

Anna em comenta dilluns que Gran Via 2 fa una promoció en que sorteja un mini. Ho ha llegit al Periodico. Per participar s'ha d'anar al Gran Via 2 amb anunci del diari sempre que en el teu numero de DNI sigui present un número 2. Que be, ella i jo complim aquesta condició. És per això que decidim anar dimecres 8 de Novembre a la tarde a provar sort.
ju
Arriba dimecres i tot i que al principi ens fa pal, decidim anar al Gran Via 2 a provar sort. Arribem allí i buscant la promoció, ens trobem en una de les cantonades la cua per recollir la butlleta participació. La cola surt fora de centre comercial. Decidim fer cua. Passats més de 20min. aconseguim el full. L'omplim i el dipositem a la urna del sorteig.

Una de les condicions és que el teu DNI no estigui caducat. Curiosament a la senyora de davant li passa això i no la deixen concursar. Marxa ressignada. Un segona condició és que s'ha de ser present al sorteig. Si surt la el teu número i no estàs present tornen a sortejar. És per això que les 2 hores que ens queden fins al sorteig ens el passem donant voltes i comprant.

Arriba l'hora. Molta gent expectant. Nosaltres ens situem en una possició una mica allunyada i pràcticament no sentim res. Diuen el nom. Em sona algun dels cognoms però no faig cas. Anna em pregunta m'han dit a mi? Jo contesto: "No que dius!!". Tornen a dir el nom. "Si!!, és ella". Jo pego un crit i corro cap al pis de baix pel passadís. Arribem on està el cúmul de gent i veig que tothom ens està obrint pas. A mi me recorda a les películes. En últim moment estan els de seguretat....

Anna ha guanyat. Els 2 estavem tan emocionats que ens desbordava l'alegria. Després. fotos, preguntes com ara "Que sents?", la gent que no ha marxat felicitant-nos. Realment inexplicable.

Demà ja anem a buscar-lo. Serà agafar-lo i marxar a Amposta a passar lo finde en la família. Tenim ganes d'ensenyar-lo i probar-lo. Mon nebot Tomàs ens acompanyarà en l'estreno. El que passarà jo ho explicaré!!.

 
Lleugerblog © 2008