divendres, de març 02, 2007

Hora i mitja en cotxe!!!

Avui he agafat el cotxe perquè nexessitava transportar unes caixes i anar a l'IKEA i he tardat una hora i mitja fins arribar a la feina. Casi res, per fer un trajecte d¡uns 12Km que en hores normals tardaries 15-20 minuts en fer-lo, m'he passat una eternitat.

Des de que tinc la bici plegable acostumo anar a treballar en la bici. Són 12km, com de la Ràpita a Amposta. Normalment tardo 50min. I anant tranquilet, escoltant la ràdio, xino-xano per no fer massa esforç i comenci a suar. Vaig molt més tranquil.

A més, m'ahorro el gimnàs. Estos 24km que faig per anar i tornar m'ajuden a mantenir-me en forma. I si algun dia tinc que anar algun lloc, també intento agafar la bici. El cotxe, en principi l'uso per anar a Amposta cada cap de setmana i la moto per quan necessito anar més ràpid.

I és que Barcelona té això!!

 
Lleugerblog © 2008