dijous, de febrer 28, 2008

El messenger de ZP-PSOE.

M'he partit el cul en lo Messenger del PSOE. I los emoticons. M'encanta la Z de Zuperman!!!
Serà qüestió de provar-ho. Realment los partits s'estan modernitzant!.

PD: Aquí he trobat més informació
Ja ho he provat. l'he afegit al meus Contactes i resulta que no parla català. Una decepció. Que hi farem. Però continuo pensant que lo millor són els emoticons!!!

Ferran - ja en tinc 36! dice:
Hola
iZ dice:
¡Hola!
Ferran - ja en tinc 36! dice:
Que conteu
iZ dice:
Ya sabes... Por aquí liándola, ¿y tú?
Ferran - ja en tinc 36! dice:
passan el temps
iZ dice:
Por favor, ¿podrías repetir la última frase?
Ferran - ja en tinc 36! dice:
passan el temps
iZ dice:
Prueba a escribir lo mismo con otras palabras.
Ferran - ja en tinc 36! dice:
pasando el tiempo
iZ dice:
Por favor, ¿podrías repetir eso otra vez?
Ferran - ja en tinc 36! dice:
pasando el raro
iZ dice:
Por favor, ¿podrías repetir la última frase?
Ferran - ja en tinc 36! dice:
pasando el rato
iZ dice:
¿rato?, a mi me suena este nombre, mira este vídeo
No direu que no és friki.

 
Lleugerblog © 2008