dijous, de febrer 07, 2008

Lo meu mobil-pda: HP 6915 (I)


Ara fa 2 mesos vaig adquirir el que per mi és una maravilla: la HP 6915. Amb ella tinc mòbil, pda i navegador GPS tot en un. Va ser un chollo que vaig trobar a través de loquo. Jo estava buscant una pda amb wifi per substituir l'antiga Palm Tungsten T2 que començava a fer el tonto. Una tarde, buscant al web de 2a ma loquo vaig trobar este chollo. Quan vaig quedar en la noia que se la venia em va comentar que es desprenia d'ella perquè li era un regal de La Caixa i que ella no la feia servir. Ni la vaig provar. A més, a l'anunci ella posava que es venia la HP 6910 quan en veritat era la 6915. La diferència és que la primera no porta camara de fotos en canvia esta si (1.3megapixels).

La qüestió és que la HP6915 és una gran màquina. Les seues caracterśitiques les podeu consultar al web d'HP. Entre d'altres té el següent:

Mòbil quatribanda
Ja no necessito portar un mòbil i una pda ja que ho tinc tot integrat. Porto un sol aparell i ja està. A més, com tinc la PDA sincronitzada en l'ordinador tinc accés a tota l'agenda en un plis.

Wifi.
No sabeu lo be que va puguer-se connectar des de qualsevol banda amb la wifi. Jo estic a totes bandes buscant wifis per puguer-me connectar. A partir d'aquí ja pots connectar-te a internet tan per llegir correus com per navegar. A més, pot usar tot tipus de programes per fer trucades ip i usar Skype, Google Talk, Messenger,etc. I com no, Twitejar des de qualsevols banda és un goig


Càmara fotos
La càmara que porta integrada no és gran cosa però be. ja fa la seua funció. Com acostuma a passar en totes les càmares de mòbils en bones condicions de llum les fotos són acceptables ara quan la llum comença a ser deficient la cosa ja canvia. Lo bo de la càmara és que a través del GPS pots guardar les coordenades d'on has fet la foto.

GPS
Puguer tenir el TomTom o el CompeGPS sempre va be. Si has de viatjar el TomTom és una bona ajuda per no haver d'estar mirant el mapa contínuament. I el CompeGPS és una maravilla per anar per la muntanya. Jo l'he provat en la bici i m'ha guardat la ruta de tots els caminets per on he passat.
Bluetooth i Infrarojos. Jo no els uso però estan per si interessa.

Agenda
Aquí tinc tota l'agenda amb els meus contactes, calendari, tasques i notes.

Teclat QWERTY incorporat
Tot i que en principi pot semblar una desventatja er l'espai que ocupa la veritat és que és molt pràctic tan per escriure com per navegar sense necessitat de fer servir el llapís. A més canvia per exemple per escriure SMS d'una forma més ràpida i cómoda.

A tot això, l'equip ve amb un carregador per al cotxe, una base de sincronització i un carregador d'AC.

En un altre post ja comentaré el software que faig servir així com quins són els seus punt negatius.

 
Lleugerblog © 2008