dijous, de febrer 28, 2008

Torres Flavour. Quina pijeria!


Estos Nadals vaig escoltar un programa de radio on parlaven d'un nou producte que han tret les Bodegues Torres: Torres Flavour. Consisteix en tres botelletes espray com els perfums amb tres aromes diferents: Torres 5, Torres 10 i Moscatel Oro. Explicaven per exemple que poden ser molt útils per si vas a fer un menú i te posen un 'Tarta de Santiago' que pot ser molt seca li poses una mica de Moscatell en spay i la cosa ja te una latre gust.

Jo sóc un consumidor habitual de cigalós ('carajillo'), però en moderació. És a dir, que m'agrada posar unes gotetes, el que es diu literalment unes gotetes. No com al bars que quan demanes un 'carajillo ' te posen normalment 'fifty-fifty'. Jo només vull que li done gust. Com quan poses sal a un plat. Per això me va fer gràcia el producte i si tinc la oprtunitat me'l compraré. Així pot ser els cafès de la màquina tindran un millor sabor!!.

 
Lleugerblog © 2008