dilluns, de novembre 08, 2004

Esta és la meua bici.

Ara fa quatre anys que em va agafar la "venada" de fer bicleta. Llavors vaig començar a mirar bicicletes per comenár en serio amb fer sortides en btt. Primer vaig estar mirant les bicicletes de la marca Monty on ja podies tenir una bicicleta decent per uns 360€. La fàbrica es veu que la tenen prop de Barcelona i surten be de preu. Però aconsellat pel meu amic daid vaig decidir anar a veure a una botiga diferents models i a veure si trobava alguna oferta interessant. Així va ser com vaig trobar esta maravilla de la marca Schwinn per menys de 500€. El model en concret és la Schwinn Mesa GS.
En definitiva que l'he tingut a l'almacen criant pols i nomé l'he fet servir esporàdicament fins este setembre que he començat a sortir cada diumenge. M'ha tocat sacrificar la marxa d'Amposta dels dissabtes la nit però paga la pena ja que ara per ara estic enganxat. Entre això i les classes d'"spinning" del gimnàs, estic començant a recuperar la forma.


Schwinn Mesa GS


foto per Lleuger

 
Lleugerblog © 2008