diumenge, de maig 22, 2005

Completada la Gràcia - Montserrat (I)

Per tercera vegada ja he completat la Gràcia - Montserrat. Han estat 14 hores de patiments. 14 hores de donar voltes al mateix: qui m'ha manat fer això quan estaria millor a casa sentat al sofà o davant del meu ordinador. I és que durant 14 hores hi ha temps de tot. Des de patir com mai fins a la tranquilitat d'arribar a un punt de control per recuperar forces amb tot el que et donen de menjar i beure.

Des que em vaig apuntar fa uns anys a la Fredes - Paüls he fet també una Matagalls - Montserrat (2001) i aquesta de Gràcia - Montserrat. I una de les coses que tinc clares és que prefereixo anar sol perquè així vaig al mau ritme. Durant bona part del recorregut sempre et trobes molta gent. Per tant, tot i que vas sol, a la vegada et trobes acompanyat.

Be, sino passa res demà explicaré més curiositats d'aquesta Gracia - Montserrat

 
Lleugerblog © 2008