dimecres, de juny 22, 2005

Fredes-Paüls (II)

L'he tornat a completar. En esta 9a edició he tornat a completar la Fredes - Paüls. Temps final 10h 44min., menys de les 11hores que havia dit. A més he de reconéixer que hem vaig trobar prou be. Pot ser la part final, la de la baixada a Paüls va ser l'únic moment en que vaig patir de veritat. Aquesta vegada no la vaig fer sol sinò que em va acompanyar el meu amic Albert. Ell la feia per lliure ja que no s'havia inscrit. He de reconéixer també que el fet d'anar amb algú altre parlant i comentant la jugada fa que no li dones tantes voltes a les coses i que el trossos més pesats es facin més llevaderos.

Un cosa esta clara i és que hi ha moments que et planteges si l'any que ve la tornaràs a fer. La veriatat és que quan estava fent-la meu lantejava però després d'haver passat uns dies i haver-me recuperat crec que ho decidiré quan arribe el moment.

Un apunt més. Aquest any es va fer récord de la prova. 4h. 56min. Jo no havia arribat a la meitat que el primer ja havia completat tot el recorregut. Hi ha gent que són autèntiques màquines!!.

1 comentaris:

CICLISMO NINJA ha dit...

Ei Chic-quett ets una màquina!!! Yo no sé de donde sacas el tiempo chiiicooo!!! Buen Camino de Santiago. Recuerda, con pan y vino se hace el camino y no importa la meta, lo que importa es el camino.

 
Lleugerblog © 2008