divendres, d’octubre 06, 2006

Viatge a Logronyo (II)

Quan vaig estar mirant el programa de festes de Logronyo una de les coses que vaig observar és que hi havia "encierros" com als San Fermins a Pamplona. Per això vaig pensar que estaria be veure un "encierro". És per això que el primer dia, després d'haver estat tota la nit de festa fins les 8 del matí, i després d'haver menjat l'esmorzar de l'hotel (salsitxes, bacon, truiteta,...), mentres los altres anaven a dormir jo vaig decidir veure els esperats "encierros". Quan anava cap allí on es feien ja m'imaginava com serien els encierros, semblants als de Pamplona però sense ser tan multitudinaris.

La decepció va ser meua quan vaig arribar allí i vaig veure que el que feien era un petit recorregut vorejant la plaça de bous on pràcticament no corria ningú. Els et podies apropar a les barreres sense problema. Despés d'això vaig decidir veure les vaquetes a dins. No res, només hi havia 3 o 4 que feien retalls la resta tonteries. Decididament, molt millor els d'Amposta que no això.

El que si que em va agradar era la plaça de bous. És una plaça que de fora sembla un pavelló. És semicoberta on només hi ha descobert la part de l'"albero".

 
Lleugerblog © 2008