dijous, de novembre 02, 2006

Arròs en verdures

Ahir vaig preparar unmagnífic arròs en verdures. No n'he fet mai cap. Tampoc una paellata. És per això que algun dia havia de ser el primer!!.

Per fer-lo vaig usar:

  • verdures
    • 1 ceba
    • 2 dents all
    • 1 cartxofa
    • 1/2 primentó vermell
    • 1/2 albargínia
  • 1 got (de nocilla) d'arròs + un grapat més
  • el doble de caldo i una mica més.
  • sal
Vaig pelar les verdure i les vaig rentar. En la paella vaig posar oli i vaig sofregir la ceba tallada i les dents d'alls (també tallats a trocets). Un cop comencen a dorar-se, afegeixo la carxova i el primentó tallat a trocets. Quan també veigue que comenen a estar dorats, afegeixo l'albargínia tallada a daus. Durant este procés he anat afegint oli per a que no s'apeguen les verdures. També, cada cop que posava verdures, les salava.

A continuació, quan he vist que estava tot més o menys sofregit, he tirat l'arròs per també sofregir-lo. Mentres he anat acalentant el caldo (és un truc que vaig veure a La cuina de l'Isma). Finalment he afegit el caldo i quan he vist que aquest s'ha anat evaporant, he tret la paella i l'he tapada en paper de diari durant 5min.

Resultat: Tot i que l'arròs m'ha quedat una mica duret estava per llepar-se els dits.

Possibles millores : podria haver tirat més caldo per evitar que quede l'arròs tan dur. També afegir alguna picada però tampoc calia.

 
Lleugerblog © 2008