dissabte, de desembre 02, 2006

Impressions de la 2a xerrada de Nits a l'Atic.

Ahir la nit vaig assistir a la segona xerrada de Nits a l'Atic celebrada al Casal d' Amposta. Tot i que esperava una xerrada més tècnica en quan al fenòmen blog i les eines que es poden fer servir, la impressió ha estat prou bona.

El ponent, Gustau Moreno, creador del blog La Marfanta ens va donar una visió global del fenòmen "blogger" a les nostres terres, explicant com ha notat un increment prou important del nombre de blogs de gent ebrenca. Jo la veritat és que tot i que fa molt de temps que vaig començar este blog no m'havia preocupat de veure si hi havia gent de les nostres contrades que fes el mateix però veig que això està molt estés.

Una de les coses que em va cridar l'atenció del ponent, periodista de professió, va ser que dedica una 5hores diàries al seu blog. Ufff!!, vaig pensar jo. Jo que només ho faig quan no tinc res més a fer.

Segons van dir a nit, el 3 de febrer es vol fer una trobada de blogaires de les Terres de l'Ebre a Tortosa.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaig aprendre molt

 
Lleugerblog © 2008