dissabte, de maig 12, 2007

És realment Amposta una ciutat digital?

Este matí he passat per la biblioteca. Feia lo menos any i mig que no anava per no dir més. M'he emportat el portàtil per treballar una mica. I amb una mica de sort puguer conectar-me a internet.

A l'entrada m'he trobat el següent cartell:Confia't que així seria, he pujat les escales tot content. En arribar allí, la decepció. No tenien informació de com funcionava. He connectat el portàtil, m'ha connectat a la wifi Amposta_sensefils però llavors em sortia una web on em demanava Usuari i Clau d'accés. Total que no sabien si allò funicionava o que. Ni com aconseguir el codi i clau.

La sensació que se m'ha quedat és que allò no està funcionant del tot. La llàstima és que es publicite sense funcionar.

L'altre dia vaig anar a Barcelona a un biblioteca de barri i allí tenen wifi. Només et demanen el codi del carnet que te'l fan al moment i gratuitament i el teu DNI. Pensava que la cosa seria semblant aquí a la biblioteca d'Amposta però no ha estat així. Una llàstima sent ciutat digital!!

2 comentaris:

jesus ha dit...

L'Oscar del Vendrell, l'altre dia parlava que el seu poble és analògic (http://blog.oscarpascual.com/index.php/el-meu-poble-es-analogic/)
i me van vindre al cap algunes coixejades de la nostra ciutat digital. Vindràs demà a Nits a l'àtic?

Ferran ha dit...

M'agradaria venir però estic a fora!!

 
Lleugerblog © 2008