divendres, de setembre 26, 2008

Dia 25. Visita a Kamakura.

Avui me he llevat tard perque ahir la nit vaig estar rumiant que podia fer i tambe em vaig entretindre en parlar en una altra gent del Hostel. Aixi podia practicar lo meu angles penos.

No sabia si anar a algun lloc aprop de Tokyo o fer viatge cap a Nagano, a la zona dels Alps Japonesos i on es van celebrar els Jocs Olimpics d'Hivern del 1998. AL final vaig pensar que anar a Nagano es hora i mitja i pot ser millor fer-ho mes endavant i estar 2 o 3 dies per la zona.

Total que al final a guanyat Karakuma, una altra de les World Heritage de Japo. Entre les coses a veure hi ha basicament una serie de temples alguns amb inspiracio zen. I la veritat es que quan he arribat alli es respirava molta tranquilitat i unicament es trencava pel pas del tren que creua la poblacio.

Entre els temples que he anat a veure hi ha: Engaku-ji Temple, Tokei-ji Temple, Jochi-ji Temple, i despres a caminar pel que s'anomena la ruta del Daiatsu que condueix fins la 2a estatua de Budha mes gran del Japo.


I per acabar m'he allargat a la platja que esta aprop i he pogut veure com hi havia molta gent fent surf i windsurf.

I com que dema he de marxar a Kyoto he anat cap al hostel a preparar la maleta i tambe l'itinerari.

Dema toca agafar el Shinkasen per anar a Kyoto. Son prop de 3 hors per una distancia de 650Km. I com vull aprofitar el temps, tocara matinar a les 5 i mitja per agafar el tren a les 6:23. I dema mes

 
Lleugerblog © 2008