dimarts, de setembre 23, 2008

Cronica d'avui dimarts 23. de setembre

Com que veig el sistema que no va be per seguir-me fare la cronica d'avui. La veritat es que son moltes coses a explicar del viatge. Cada dia aprens coses noves. I mes de la forma que vaig jo que no descanso. Per aixo acabo tan rebentat a la nit.

Avui m'he dedicat a vore coses que tenia pendents. Una d'elles era el Palau Imperial. Com que nom'es pot passejar per fora no valia la pena. Lo bonic es de dins on hi ha molt vegetacio diferent.


Palau Imperial

He fet una passejada pel voltant i llavor he dcidit anar a comprar un tripode para anar tirant. Per 6euros n'havia vist un a Akuhabara i m'he decidit. Aix:i puc fe rmillor les fotos nocturnes i de passo apareixere a alguna foto. Sino, com algu m'ha dit no se creuen que estic al Japo. La unica foto on surto, la del gat, diuen que es de Port Aventura.

La llastima es que no puc descarregar les fotos pq esta nit no tinc cable per conectar la camara.

Despues d'alli he passat per l'alberg i despues cap a Harajuka on esta el jardins Yoyogi i un temple anomenat Meiji Jingu. A Yoyogi es cim un parc de la Ciutadella, evidentment molt mes gran i on va la gent a practicar activitats. Entre elles he vist gent fent claque, fent jocs de malabars i el que m'ha fet mes gracia era una parella jove que ell s'ha posat a tocar la guitarra mentres ella s'ha posat a ballar com una loca com si estiguessen sols a casa.


Yopogi

Meiji Jingu
Com que s'ha fet de nit he anat cap a Shinjuka. Una zona on hi ha grans edificis, entre ells el famos hotel de Lost in Translation, l'edifici de l'ajuntament des d'on hi ha un mirador al pis num 45 des d'on es veu la ciuta gratis. Alli m'he allargat a fer les fotos de rigor de nit.


Les 3 torres de baix juntes son les de la peli

Per alli tambe hi ha el que seria la zona de sales de festa i striptease. I com no les de massatges.

Alli he estat un bon rato. Curisament m'he creuat en una parella del poble vei, La Rapita. I es que el mon es un mocador.
Shinjuku

D'alli marxo a Shibuya on esta el famos cruse a fer unes fotos. I de passo ja que estic per alli ha donar una volta.
Shibuya
I ves per on que tot caminant mirant les llums de neo se m'ha apropat una noia ben maja dient-me coses en japo. Jo que dic no pot ser. Si,si era a mi. Al final en compres que no parlava en japones sino en un japo angles com el que parlen alguns aqui i deia algo de 'massage'. Jo m' he fet el loco i cap a casa. Despues de fer la meua dormideta habitual al tren he arribat a casa com cada dia passades les 12 de la nit. I aqui estic jo escrivint la meua cronica quan d'aqui a poc mes de 3 hores m-he de llevar que tinc que anar a Nikko.

NOTA: les fotos no son meues . Es per il.lustrar-ho millor

2 comentaris:

Kernel ha dit...

Ey, vaya viatge mes guapo!

Ferran ha dit...

Pos encara no ha acabat. Tnc molt que recorre. Hasta el 7octubre

 
Lleugerblog © 2008