dijous, de setembre 25, 2008

Dia 24.Visita a Nikko

Avui he visitat Nikko.I la veritat que m'ha decepcionat una mica. Pero, anem per parts.

Avui 24 era quan activava el Japan Rail Pass per viatjar ja fora de Tokyo. I per anar a Nikko, una d eles combinacions era agafar el tren bala, el Shinkasen, l'equivalent a l'AVE. La questio es que he marxat tot decidit a l'estacio de Shinjuka, pensant-me que sortia d'alli i ressulta que no, que sortia de Tokyo Station. De Shinjuku sortia un regional com el que agafo jo per anar a Amposta i que tardava el doble en arribar. Total que per no tornar a canviar d'estacio he decidit continuar amb aquest. Pero per sort un de les parades que fa es parada tambe del Shinkasen. Llavors he canviat i la veritat es que va molt, molt rapid.

La questio que despres he agafat un treet que te porta fins a Nikko. Nikko es un poblet de mitja muntanya que te diversos temples i tambe un pont que surt a moltes fotografies de Japo. A mes esta considera una World Heritage Site de Japo.


La questio que en arribar alli m'han liat al punt d'informacio i m'ha tocat comprar un billet de bus que en veritat no hagues calgut. A mes es un billet per 2 dies quan jo nomes vull anar unes horetes. Total que ja m'he mosquejat i al final no he comprat les entrades al temples. I he estat passejant pels voltants. No se si ha estat per este problema del billet o que la qUestio es que m'ha quedat mal regus de boca.

Despues , un salt d'aigua que hi havia mes a dalt no era tan com esperava. A mes me dona la sensacio que en un altre temps pot estar millo.

Es igual ja de tornada que volia agafar un altre Shinkasen en les presses he agafat un SuperRapid.

Total que el dia no ha estat massa profitos. Pero be, en un viatge aixi estes cosespoden passar.

Com a anecdota, mentre esta per Nikko intentant plantar el tripode per fer una foto resulta que sento un soroll al meu costat d'alguna cosa que havia caigut. Resulta que era una serpeta de ben just pam i mig pero suficient per donar-te un susto. Imagina't que me cau al cap.

De tornada a Tokyo he mira't de fer una visita pel barri de Ikehuburo pero com ja era tard no he pogut vore molta cosa.

I a la nit a practicar el meu angles patatero. Uf te dones conte que qualsevol parla millor que tu i aixo es frustant, molt frustant.

I dema me sembla que anire a Kumara, un poble al sur de Tokyo a una hora de tren i que rivalitza amb Nikko pel seus temples. Tambe es coneguda per tenir una estatua de casi 11m de Budha. Avui ja he comensat a mirar que fer despres del 3 dies de Kyoto. Voldria anar al Alps japonesos, a Nagano, i tambe cap al sud. Ja vorem

 
Lleugerblog © 2008