diumenge, de setembre 28, 2008

Cronica rapida

Bueno sento que ahir i avui no vos rxplique massa cosa. Ahir me vaig ajuntar en uns colombians molt majos i vaig anar a fer cerveses en ells hasta tard i avui acabo d'arriba en mal de cap per lo que me pendre alguna aspirina.

Avir vaig visitar Kyoto en bici i avui el que he fet es acompanyar als colombians hasta migdia en que ens hem separat ja que ells anaven a Tokyo. Jo llavors he aprofitat per anar a Osaka per vore lo barri principal on es concentra l'ambientacio. Quina col.leccio de llums de de neo. M'he fet una foto que llastima no la pugue penjar ara pero es molt divertida. Era com si estigues a la pelicula de Blade Runner. He anat amb el Shinkasen i la tornada m'he dormit i m'hepassat d'estacio. Per sort he pogut agafar l'ultim tren de tornada a Kyoto.

bueno que sapigueu que estic disfrutant molt i molt. Hi ha tanta i tanta cosa para veure!!!. Aqui esta una foto en los de Colombia. Molt catxondos. M'ha fet gracia que estan preocupats perque quan diu que ets de Colombia el primer que li ve al cap es droga i aixo els preocupava molt.


 
Lleugerblog © 2008