dissabte, de setembre 09, 2006

Barranc de la Fou

Este dissabte he canviat la meua activitat de cap de setmana i he anat a fer un parrell de barrancs aquí al Ports: el barranc Cirerers i el barranc de la Fou. La decisió la vaig pendre ahir després de sortir per Amposta i quan ja m'havia pres unes quantes cerveses al Freestyle. Sisco i Pauet meu van comentar i jo enseguida vaig dir que si. I va haver moments que vaig pensar, pot ser he pres la decisió equivocada

El 2 barrancs són barrancs sec que es troben a la part senienca dels Ports. Per accedir s'arriba al pantano i es tira per la pista que surt cap a la dreta en direcció al salt del Robert. Després de deixar els cotxes al merendero de la Fou ems ha tocat fer una patejada d'hora i mitja fins arribar a l'inici del barranc Cirerers on més d'un ha maleït la decisió de vindre. Això de caminar costa amunt no agrada massa a la gent. Aquest barranc va a parar al barranc de la Fou.

Després de descansar una mica i de pendre un bon glop d'aigua hem decidit iniciar la baixada. Al primer rapel jo ja he pres mal. Les rascades a la cama ho certifiquen però res grau. Feia molt de temps que no feia rapel i tampoc és que sigue un expert. Ara la sensació ha estat brutal. Sobretot quan ens ha tocat fer el rapel més llarg del barranc: 30m. de paret recta. A banda d'això també ens ha tocat fer 2 pasos horizontals que en pricipi semblaven molt difícil però que al final han esta de lo més divertir de l'excursió.

 
Lleugerblog © 2008