dimarts, d’abril 10, 2007

Igual que fa dos o tres anys

Al final no vaig anar a fer fotos al riu per veure la crescuda. El que si que vaig poder apreciar és com estava el riu de crescut, anant per l'eix de l'Ebre cap a Esterri d'Aneu. Llàstima que conduia jo perque era per fer fotos. A Xerta per exemple, es veia com el riu s'unia pràcticament al canla ue hi ha a la dreta. Al'Assut, pràcicament ni existia perquè "l'esglaó" era molt petit. A Miravet l'aigua arribava tocant el castell.

De totes formes, el que deia jo. Fa uns anys també va passar el mateix i tothom estava alerta pel que pugués passar i al final els efectes van ser els mateixos. Em sembla que ja està rou controlat des dels embassament i que ja vigilen que els efectes de la crscuda del riu sigui mínim.

Per cert, a La Marfanta hi ha un recull d'entrades de bloc que parlen sobre la crescuda. També a BauenBlog es fa ressó d'aquesta crescuda del riu.

 
Lleugerblog © 2008