dimecres, d’abril 16, 2008

Pot un govern pendre el pèl com ho fa?

Entenc que una empresa vulgui 'robar' com intenta fer ara Telefònica o com ho han fet altres empreses de tot tipus, telefonia,bancs i caixes,etc però és pot entendre que un govern menteixi vilment i vulgui vendre la moto com si res? Hi ha coses que m'indignen per crec que això és el sumus. Porto tot el dia donant voltes i no ho entenc.

No se quina serà la reacció de la gent, si assumiran resignats com si no passes res o com si fos nomrmal o per el contrari hi haurà una reacció popular. La qüestió és que la sensació de moment és una mica pessimista. De totes formes espero a vore el que passarà.

De moment, una cosa que hauria de ser provisional sembla ser que al final serà 'permanent' i la famosa tuberia de TRANSVASSAMENT (no interconnexió com ens volen vendre) estarà allí per sempre. NO TENEN VERGONYA!.

I els polítics de les Terres de l'Ebre diran alguna cosa. De moment pel que he pogut llegir no m'acaba de convencer. El comunicat del la Federació del PSC de les Terres de l’Ebre no me convenç. M'agradaria una protesta més contundent contra el que s'intenta fer.

De totes formes pot ser sóc jo que en faig un gra massa. No se. No veig de moment una reacció enèrgica. O pot ser perquè estic fora tota la setmana no veig la reacció al poble. De moment lo dissabte 19 d'abril hi ha una Assemblea de la PDE. Jo no puc ser perquè tinc el casament de mon germà sinò aniria!.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

És el que ens toca per estar en terra de ningú

Unknown ha dit...

Hola Ferran !

Jo també vaig a la boda el proper dissabte però no tinc el dilema d'anar a la xerrada de la Plataforma.

Deixant de banda les valoracions polítiques, enganys o no enganys, transvasaments o interconnexions de xarxes hi ha una cosa clara. Hi ha una situació d'emergència, segons els tècnics, d'haver restriccions d'aigua en cas que no plogui fins el setembre.

Hi ha alguna solució a curt termini, millor que la proposada ? Jo no visc a Barcelona i no patiré aquesta suposada situació de restriccions, però puc pensar com hem sentiria en cas de ser-hi una víctima i no es busques una solució ràpida i eficaç.

Ferran ha dit...

Lo problema és que esta tuberia que estan defensant com a provisional serà permanent. I cada cop que faci falta aigua la usaran.

Si volen mesures provisionals que usen trnas o barcos com deien. Però no és així.

A més hi ha una altra cosa. Perquè no ho diuen abans de les eleccions? Perquè defensen una cosa i després fan una altra.

El conseller de Medi Ambient, Baltasar (i se cayó) hauria de diimitir per falta de previsió.

No tene vergonya!!

Unknown ha dit...

Hola Ferran !

Lo problema és que esta tuberia que estan defensant com a provisional serà permanent. I cada cop que faci falta aigua la usaran.

Es clar ! Tu voldràs dutxar-te veritat sempre veritat ?

Si volen mesures provisionals que usen trens o barcos com deien. Però no és així.

Usarán els vaixells també, ja han acabat la tuberia.

A més hi ha una altra cosa. Perquè no ho diuen abans de les eleccions?

Quins partits polítics ? ERC ? IU ? PSOE ? PP ? CiU ? Tots son igual de dolents.

Perquè defensen una cosa i després fan una altra.

Perquè la política és això. I qui digui el contrari, menteix.

El conseller de Medi Ambient, Baltasar (i se cayó) hauria de diimitir per falta de previsió.

Estic d'acord. No ha gestionat bé la crisis.

No tene vergonya!!

Qui és qui no té vergonya ? Els polítics ? Els que viuen a Barcelona i necessiten dutxar-se ?

Quan hi ha problemes, s'han de buscar solucions. Discutir que si s'haguessin d'haver adoptat sol·lucions abans, correcte. No es van fer, ni CiU, ni fa 4 anys amb el tripartit ni amb el PP amb el PHN. I llavors que han de fer els ciutadans de Barcelona ? Com ningú ha pres cap decisió, s'han de quedar sense aigua ?

Fins aviat,
Xavi

Poker Promotions ha dit...

Yes, almost same.

 
Lleugerblog © 2008