dimecres, d’octubre 08, 2008

Curiositat Apple - Tokyo

El 2n dia que estava a Tokyo, el dia 22set, vaig decidir anar al barri de Ginza, l'equivalent al Pg de Gràcia de Barcelona on hi ha entre altres botigues de Channel, Louis Vuitton, Bvulgari, Dior o Giorgio Armani. Allí també hi ha la tenda Apple.

El dia abans vaig fer la primera visita a Akihabara. Allí a Akihabara vaig vore entre altres els nous iPod nano, el de 4a generació. Una cosa que me va cridar l'atenció va ser que a banda dels models de 8 i 16GB havia un altre de 4GB. Molt extrany perquè quan va sortir l'anunci de la nova versió del nano només parlaven dels 2 primers.

Doncs be, a la tenda Apple de Ginza, efectivament tenien el de 8 i 16. Vaig preguntar a un dels venedors i me va comentar que ell no sabia res.

El curiós del cas és que el 7oct, el dia que tornava vaig passar un altre cop per la botiga Apple i resulta que ja el tenien a la venda.

Pot ser que es distribueixi abans a les altres botigues que a la oficial?

 
Lleugerblog © 2008