dimecres, d’octubre 08, 2008

Tornada del viatge

Despres de casi 3 setmanes ja he arribat a Barcelona a continuar la vida diària. La veritat és que ha estat una experiència inoblidable, un viatge que el recordaré sempre. D'una banda tenia ganes de tornar per vore la familia i els amics i companys. Això de viatjar sol fa que de vegades un note una mica d'anyorança. Però d'altra banda m'ha encantat Tokyo una ciutat que m'encantaria recorre-la pam a pam però que necessitaria molt i molt de temps per fer-ho.

Per primera vegada m'he perdut contínues vegades. Sóc persona que més o menys se sap situar sobre el mapa i que s'orienta bastant be però en este cas no. I és que arriba un moment que te perds. I això fa que a la vegada pugues descobrir coses noves com em va passar l'última nit.

Encara no havia vist cap peix globo o fugu i a l'estacio, errant el camí, vaig fer cap a un restaurant on a la façana hi havia una peixera en peixos globos preparats per cuinar.



La qüestió es que despres d'haver estat per diferents ciutats i pobles al final qui vaigue curt de temps que es dispose a visitar Tokyo i Kyoto i així es farà una idea de com es Japó.

Recordo que quan portava 5 dies a Tokyo necessitava sortir de la ciutat. Tot és tan gran i circula tanta gent que al final te dona la sensació que ets insignificant. En canvi després de 8 dies voltant per Kyoto ,Hiroshima , Osaka i altres indrets necessitava tornar a Tokyo.


I al final em queda la sensació que tinc que tornar. Per això espero que pugue tornar a viatjar més cops a visitar-la.

 
Lleugerblog © 2008