dimecres, de febrer 20, 2008

El iPod Shuffle

Ara que jo s'ha publicat el cartell del Primavera Sound hi ha 2 coses que huran de treballar a tope per preparar la cita del Maig. Un és l'Amule i l'altre el iPod Shuffle que vaig comprar farà cosa d'un mes.

L'iPod Shuffle és és més petit dels reproductor MP3 de la cas Apple. Va sortir a la llum amb el Macworld Conference & Expo , l'11 de gener de 2005 amb la frase : "Life is random" (La vida és aleatoria). Emmagatzema els arxius en una memòria flash en lloc de fer-ho en un disc dur. La característica principal és que no té pantall i per tant no podem saber quina canço està reproduint en aquell moment. Pesa uns 10 grams. Té 2 modes de repoducció:

  • mode continuo : reprodueix les cançons de forma ordenada que l'has carregat al reproductor.
  • mode aleatori : o random va reproduint cançons de forma aleatòria.
A banda pots bloquejar els botons mantenint a apretat el botó de play durant 3segons (per desbloquejar tornar a fer el mateix).
A la 1a generació del iPod Shuffle de forma allargada va seguir una 2a generació més petit i de forma quadrada practicament que va sortir a la llum el setembre del 2006.



El Shuffle es ven per una 79€. Una mica car com tot el que ven Apple. De les mateixes característiques, Cretive té un reproductor per 39€. No obstant jo el vaig comprar perquè el volia per anar a correr. Un dispositiu tan petit i tan lleuger va molt be. Be jo no el vaig comprar nou sinò que va ser de 2a ma. I l a veritat és que estic molt content. Vaig a correr en ell i ni el notes.

Quan van treure el Shuffle, el fet que no tingués una pantalla per petita que fos era una handicap molt important. El que a mi m'agrada és carregar el MP3 de música i així, quan trobo una canço que m'agrada mirant la pantalla podries saber que és el que sonava. En el Shuffle això no passa.
No obstant jo carrego albums i vaig reproduint en mode aleatori. I quan trobo una canço que m'agrada el deixo en mode continu per identificar a quin grup pertanty. Després quan arribo a casa, fàcilment puc identificar la canço connectant el iPod al PC.


Per carregar la música així com la bateria (dura 12hores) té un cable amb una petita base amb un conector d'auriculars. En la primera generació, el mateix Shuffle era un carregador USB i per tant no necessitava base.

En definitiva un petit gadget que sona molt be.

 
Lleugerblog © 2008