dilluns, de febrer 18, 2008

Twitter

Fa temps que volia probar el Twitter i desde que tinc la meua HP6915 m'he enganxat. I ara amb el Flock encara més.

Twitter és un web on la gent va escrivint petits missatges de fins a 140 caràcters. Les seves utilitats poden ser diverses segons he anat descobrint.

Un exemple és el twitter de Gustau Moreno (La Marfanta). Ell va posant en el seu twitter titulars de notícies que a mi me permeten estar informat del que passa per les Terres de l'Ebre.

Gràcies al seu twitter he sabut que per exemple hi ha 2 periodistes d'ADN que explicaran tot el que passa a la campanya electoral en un twitter

Un altra opció és el que van fer recentment a l'Ebrebloc i Nits a l'Àtic en que anaven explicant el que anava passant. Molt instructiu.

Recentment vaig trobar un twitter que anava informant de les incidències de tràfic que es succeien a les carreteres catalanes. Molt important per saber tot el que passa a les carreteres.

Jo en principi uso el meu twitter per escriure coses que Me passen pel cap (com en el meu blog) . Aprofito l'HP o quan estic davant de l'ordinador per consultar o escriure els missatges. Crec que encara tinc que treure-li suc a l'aplicació

Twitter també te la possibilitat de seguir-se a través de SMS. El problema és que crec que els SMS rebuts te'ls cobra la companyia de mòbil. Llàstima!!

Anims a twitejar!!!

 
Lleugerblog © 2008