divendres, de març 07, 2008

Buscant una càmara digital.

Ara ja fa un any que es va trencar la meua Canon A60 degut a un problema conegut (inclús hi ha un web explicant-lo) però que Canon no ha volgut mai reconèixer com a seu. Llavors mon pare me va regalar un Kodak DX6440, una càmara amb el doble de megapixels però que no li arribava ni a la sola de la sabata. A més amb un problema de disseny imperdonable. I és que el ON/OFF està en la mateixa roda de selecció de Modos, i per tan si vols passar al mode de PAS (Prioritat Obertura i Velocitat) has de donar tota la volta.

La qüestió és que des de sempre m'ha agradat fer fotos. Vaig començar amb una Kodak Retina per apendre a fotografiar i després me van regalar mons pares una Nikon F50, sencilla però prou correcta. A més feia unes fotos molt bones.

I ara estava buscant un càmara digital. Me fa goig una réflex digital. Inclús vaig estar a punt de comprar-ne una de 2a mà per eBay. Però pensat--ho fredament sempre penso que els diners aquels els pus usar per coses més 'útils'.

De quan en quan m'agafa el rampell i torno a mirar models per veure com estan de preu i quines novetats hi ha. I esta última setmana n'he tingut un. Tinc massa bandonat la fotografia!!. El meu flickr fa pena. Vull una càmara de fotos.

Tot i que ja tinc la DX6440 no la uso per poc operativa. I per això estic buscant una càmara que porte a sobre i que pugue tirar fotos a tothora.

De models n'hi un 'futimé' al mercat. Però jo vull que tingue unes característiques que molts no la tenen. Per fer fotos qualsevol càmara val. En condicions de llum bones (de dia) pràcticament totes fan bones fotos. Inclòs els mòbils. Però en quan les condicions de llum baixen aquí és on es beu una bona càmara. A més la gran majoria no permeten el mode manual o al menys els de prioritat a l'obertura o a la velocitat.

I el rampell m'ha vingut perquè he vist la Canon Powershot A590IS. Una càmara que fa molt bona pinta. De moment no he trobat molta infomació. la més interessant un anàlisi que feia una aficionat i res més. Encara estic mirant si al web quesabesde.com surten més opinions o algun anàlisi.



D'aspecte és molt xula. El color m'agrada molt. Però jo miro més les prestacions. S'assembla a la meua A60 però millorada. A més amb una ISO fins a 1600 encara que possiblement tingui molt de soroll. I el seu preu genial: 165€ a Redcoon o 179€ a Pixmania. (acabo de veure 164€ a aPrecio.es)

Així que de moment a esperar i a veure si em decideixo.

 
Lleugerblog © 2008